måndag 18 juli 2016

Tredje uppdateringen om frekvensmedicinen. :o)

I skrivande stund sitter jag i en lägenhet i Hammarbyhöjden, södra Stockholm. Jag är lägenhetsvakt medan de rättmätiga lägenhetsinnehavarna är på semester. :o) Det är riktigt roligt att "leka Stockholmare" i ett par veckor, men att faktiskt flytta tillbaka hit till min födelsestad känns inte aktuellt. Jag trivs med att bo på landet!

Idag tog jag det sista dropparna ur den sista flaskan med frekvensmedicin som jag ju har berättat om i några andra blogginlägg här på min Gröna blogg.
Three down, none to go! 

Japp! Jag packade med mig de två tomma flaskorna också, för att kunna ta detta foto! :P :o)

Sist jag skrev om hur det gick med frekvensmedicinen så skulle jag precis börja på min tredje flaska och hade ju inte märkt nån konkret förbättring av min hälsa då. Men typ halvvägs in i den tredje flaskan så hände nåt: det var som att vända på en hand nästan!

För att berätta för er så behöver jag backa till fredagen den 1 juli. Just den dagen hade min kompis Helene bjudit hem mig på middag och vi satt i hennes kök och åt och pratade. Eller... det var mest Helene som pratade. Jag var lika förlamande trött som vanligt så jag lyssnade mest och sköt väl in några ord här och där i konversationen. Ungefär vid 20.00-snåret sa jag till Helene att "nu måste jag åka hem, för jag orkar inte lyssna längre". Jag var så trött att jag egentligen inte borde suttit bakom en ratt, men jag satte på hårdrock på hög volym i bilstereon och hem kom jag utan missöden. 

Dagen efter sov jag till klockan 10.00 ca och efter frukost satte mig som vanligt vid datorn för att kolla om det hänt nåt ute i cybervärlden. På eftermiddagen åkte jag hem till en kompis som har två små underbara barn på 3 respektive 4 år och båda två blev jätteglada när jag kom! ♥ :o) ♥ Just den här dagen var ungarna extra busiga och ville att jag skulle jaga dem och försöka fånga dem, vilket jag gjorde några gånger under mycket skratt från barnen och flåsande från mig..! Sen var jag kvar hela kvällen och barnens mamma och jag satt och pratade till mitt i natten! När jag kom hem och lagt mig slog det mig helt plötsligt att jag inte tänkt på att sova en enda gång under hela dagen! WHAT??? Är det möjligt? Det kändes helt fantastiskt, men jag vågade inte lita på att det skulle hålla i sig. Men nästa dag var det samma sak; jag hade inte en tanke på att jag ville vila eller sova på hela dagen, och inte dagen efter det och dagen efter det heller! Inte nån dag sedan dess har jag varit så där förlamande trött som jag varit de senaste 3 månaderna!!! 
Sen den 2 juli har det varit två dagar som jag varit extra trött, men då så där normalt trött som man är när man sovit för lite (vilket jag också hade). Alltså, det är som natt och dag, sån skillnad är det! Jag kan knappt tro att det är sant! Jag är så glad så jag skulle kunna steppa (om det inte var för att jag har superont i mina fötter...)!

Nu är mitt pigg förmodligen inte samma som ditt pigg, men för mig är skillnaden jättestor! Nu kan jag ju tänka! Och någotsånär hålla tråden i en konversation! :o)

Så nu är det "bara resten kvar"... Nu vill jag bland annat bli ännu piggare, gå ner i vikt och slippa ha så ont i fötterna! Vi får se hur det går med det! 
Den 3 augusti ska jag tillbaka till "min" homeopat Kari Kokko och då här i Stockholm där han också har en mottagning. Jag misstänker att jag kommer få mer frekvensmedicin av honom då, och det ska verkligen bli spännande att se vad som händer av den! Men nu har jag iallafall fått en stor dos hopp tillbaka! Kanske kan jag verkligen bli frisk igen?!? *Håller tummarna så de nästan blånar*

Fler uppdateringar kommer! Stay tuned! (Tips: Prenumerera på bloggen så missar du ingenting!)

Anneli.

2 kommentarer:

Ina sa...

Hej. Har funderingar på att kontakta denna homeopat men drar mig pga kostnader. Hur dyrt har det blivit för dig? Du kan maila mig om du vill. Inasjobb@gmail.com

Anneli Sjögren sa...

Hej Ina!
Att gå hos Kari Kokko är dyrt... Han är duktig på att ta betalt! Men det är förbaskat dyrt att vara sjuk också...!
Första besöket kostade 1 500 kr och andra (och senaste) gick på 1 400 kr. Mycket pengar...! Men jag är såå trött på att må så dåligt, och jag vet att homeopatmedicin funkar -jag är uppväxt med det!
Jag pratade med några som satt i Karis väntrum när jag träffade honom i Stockholm förra veckan och de hade gått hos honom i 2 år. Jag frågade om de tyckte att det hjälpte, om de mådde nåt bättre och båda nickade ivrigt och svarade att annars hade de ju inte gått kvar. Logiskt...!
Så... det är dyrt. Men jag gör bedömningen att det är värt det! Jag drar in på typ allting annat så jag kan ta mig råd med detta!