onsdag 14 september 2016

Sjätte uppdateringen om frekvensmedicinen.

Jag tänkte att jag skulle skriva en snabb uppdatering om frekvensmedicinen, helt enkelt för att jag följde med min käre Make (Janne) till Gävle och "vår" Homeopat Kari Kokko igår. Jag följde egentligen bara med som "sällskapsdam" och så tänkte jag passa på att beställa en ny tid till mig, men väl där kom jag på att det ju är helt vansinnigt att att vi håller på och åker varsin gång, när vi skulle kunna beställa tid tillsammans och spara in på en resa! (Att det blev så här osynkat var ju för att jag träffade Kari i Stockholm förra gången när jag ändå var där då och Janne hade beställt tid till mottagningen i Gävle. Så det blev olika veckor på grund av det.)

Iallafall: För att synka ihop det så att jag skulle klara mig ända fram till den tid vi fick i november så fick jag med mig en flaska av min frekvensmedicin så jag skulle klara mig till dess.
Så detta blir alltså min 7:de flaska frekvensmedicin. Men just nu är jag bara halvvägs på flaska nr 5, så det kommer dröja lite innan jag börjar på denna. (Varje flaska räcker i lite drygt 20 dagar.)

De frekvensdroppar jag får nu är baserade på det Homeopatiska medlet Calc-benz, och när man pratar om Homeopatmedicin så pratar man om dess potenser, d v s utspädning. Ju mer utspätt ett ämne är desto djupare verkan har det. Ja, det låter konstigt men så är det!
Frekvensmedicinen har också potenser kan man säga, men här pratar man istället om frekvenser. Jag kan tyvärr inte förklara skillnaden eller om det ens är nån skillnad... Men: Den första flaskan frekvensdroppar jag fick hade 2X frekvenser, den andra hade 4X frekvenser, nr 3 hade 6X frekvenser och så vidare med 2 steg i taget. Så den "extraflaskan" jag fick igår har 14X frekvenser, d v s utspädningen är ännu större och verkan är ännu djupare!
Ja, det är mysko det där... Ju mindre av det aktiva ämnet som finns i en homeopat/frekvensmedicin desto större/djupare verkan har det! Det låter ju inte klokt och jag förstår om det är svårt att tro på för er som inte har provat, men jag har levt med Homeopatmedicin i hela mitt liv och har sett och upplevt att det fungerar, så för mig finns inga tvivel! Det är lååångt bortom inbillningssjuka och placebo! Men HUR det funkar - det är inte jag rätt kvinna att svara på tyvärr. Det får ni fråga en utbildad Homeopat om!

Anneli.

Inga kommentarer: