fredag 21 oktober 2016

Åttonde uppdateringen om frekvensmedicinen.

Så är då den totalt sett sjätte flaskan med frekvensdroppar slut, och nu återstår det bara den där sista extraflaskan som jag fick när jag följde med Käre Maken till "vår" Homeopat Kari Kokko häromsistens.
Egentligen skulle vi på återbesök till Kari i mitten av november, men det har blivit uppskjutet ett par veckor, så inte förrän i slutet av november kommer vi att åka dit igen. Det betyder att det kommer bli ett "glapp" mellan min sista flaska och det nya - vad det nu blir -  jag kommer att få nästa gång. En flaska brukar räcka ca 25 dagar, och jag började på sista idag. Så hade vår tid inte blivit uppskjuten så hade det räckt precis! Jaja... det är nog ingen katastrof om det blir lite uppehåll!
Three down, one (extra) to go.

Hur har jag då känt mig och mått medan jag tagit flaska nr 6 av frekvensmedicinen? Hmmm... Det är väldigt svårt att säga... Jag har varit tröttare igen... Nästan lika dödligt trött som jag var innan jag började gå hos Kari! Men vad som ev skulle kunna vara en reaktion/utrensning av frekvensdropparna och vad som beror på att jag de senaste ca 5 veckorna har varit så ledsen (som jag skrev lite om i förra blogginlägget) är för mig omöjligt att säga! För mig känns det som att hela jag håller på att "stänga ner" eller hur jag ska uttrycka det... Jag vill bara gå i ide, sova hela vintern och bli väckt till våren med nyheten om att allt är bra i mitt liv igen... och kroppen har liksom svarat på mitt mentala och emotionella tillstånd på nåt vis. Så vad är vad? Jag har ingen aning!

Ibland har jag tänkt att just den här frekvensmedicinen kanske har spelat ut sin roll, och att jag skulle behöva byta till en annan sort... Calc-benz kanske har gjort vad den kan och nu behövs nånting annat..? Ja, vi får väl se i slutet av november när Käre Maken och jag ska tillbaka till Kari!

Men innan dess kommer en ny uppdatering när denna den 7:de och sista flaska tagit slut! Och så får vi hoppas att jag orkar skriva om lite annat också under tiden!
Stay tuned! Och Välkommen tillbaka!

Anneli.

Inga kommentarer: