tisdag 15 november 2016

Nionde uppdateringen om frekvensmedicinen.

Idag tog jag den sista skvätten av min 7:de flaska med frekvensmedicin. Nu måste jag vänta till slutet av november innan jag får nåt nytt, för det är först då jag har tid hos "min" homeopat Kari Kokko.
Four down - none to go.

För att friska upp mitt minne av hur jag har mått och vad som hänt/inte hänt medan jag tagit de senaste flaskorna med frekvensmedicin så kollade jag vad jag skrev i förra uppdateringen, och tänk; jag skulle kunna skriva exakt samma sak nu! Så HÄR (← länk) skrev jag då. Om du inte orkar/vill gå in och läsa det igen så kommer en kort redogörelse:

* Jag är mycket tröttare igen
* Jag är fortfarande mitt i min lilla "livskris" och ledsen
*Jag vill gå i ide och väckas till våren med beskedet att allt är bra i mitt liv igen

Nä, ingenting har blivit bättre sen sist - snarare tvärtom... 😩 Men vad som är vad kan jag inte säga... Vad är fysiskt, vad är psykiskt och vad är emotionellt? Inte en susning! 😕
Nu ska jag bara försöka överleva tills jag ska tillbaka till Kari, och så får vi se vad han säger och om han har nån idé om hur vi ska förbättra min hälsostatus.

Anneli.

Inga kommentarer: