tisdag 8 november 2016

Recension: Vit choklad med ros och vanilj.

Waaaooooh!! Hur gott var det här!?! Ja, jag ger det full poäng! En riktig "mouthgasm"!! Men så är jag ju särdeles förtjust i vit choklad också! Och ros! Och vanilj! Men för dig som inte är det så är nog det här ingenting för dig! Men mina smaklökar dansar cha-cha av pur lycka! :o)
Ja, som ni förstår av alla utropstecken så är denna ekologiska vita choklad nånting alldeles extra enligt mig. Det enda klagomål jag har är att det är för sött! Men det kanske är bra på ett sätt... för annars hade jag lätt kunnat äta upp en 100 grams på stående fot! Nu klarar jag bara av en rad innan jag nästan får ont i halsen av allt det söta...
Tyvärr tyckte Käre Sonen också om den visade det sig när han kom hem från skolan, så jag lär få dela med mig av go'sakerna. Meeen, det går ju att köpa fler! Jag skickade ju efter min choklad från Grön Gåva, och just nu - och 7 dagar framöver - är det extrapris på den! 50 kr istället för 55! Ja, jag sa aldrig att den är billig - bara att den är vansinnigt god!

Anneli.

Inga kommentarer: