tisdag 29 november 2016

Tionde uppdateringen av frekvensmedicinen.

Igår var det äntligen dags att åka till Gävle för ett nytt möte med "min" Homeopat Kari Kokko
För precis 2 veckor sen idag tog jag den sista skvätten av den sista flaskan med frekvensdroppar som jag hade hemma. Och idag tog jag den första dosen av min nya frekvensmedicin.
Precis som jag redan hade känt (och skrev redan i min förra-förra uppdatering om hur det gick med frekvensmedicinen) så tyckte Kari också att Calc-benz hade spelat ut sin roll och nu behövs nånting annat. Så den här gången fick jag ett medel som heter Fumaria.

Fumaria Officinalis - Jordrök på svenska - är en liten men vacker rosalila blomma som ser ut så här:
Bilden har jag ärligen stulit HÄRIFRÅN.

Det kanske är fånigt, men just att blomman har mina favoritfärger gjorde att jag blev lite extra hoppfull att det här medlet - berett av denna växt - är nåt som också kommer att hjälpa mig och min hälsa. Men om det verkligen blir så får tiden utvisa!

Med flit - för att jag inte vill att eventuella effekter av det här medlet bara ska vara placebo - så har jag inte läst nånting över huvud taget om vad den är bra för! Det gjorde jag inte om Calc-benz heller. Och Kari sa ingenting. Och jag frågade inte. Men det ska verkligen bli spännande att se vad som händer - eller inte händer - under tiden jag tar detta medel! Time will tell! 

Om ungefär 3 veckor kommer den första av dessa 3 flaskor att vara slut, och då är det dags att uppdatera bloggen och er på vad som hänt (eller inte hänt)! Men innan dess blir det förhoppningsvis fler blogguppdateringar om annat! Stay tuned, och prenumerera gärna på bloggen så missar du inget!

Anneli.

Inga kommentarer: