fredag 18 augusti 2017

Detox för hela slanten!

För precis 10 dagar sen skrev jag ett blogginlägg där jag skrev att jag hade påbörjat en 10 dagars detox med hjälp av dessa kapslar:
Igår tog jag sista kapslarna. Och jag har faktiskt märkt effekt av dem! Mina ben, anklar och fötter har varit liiite mindre svullna och den effekten kom redan efter 3 dagar. Jag kunde även känna att jag var mjukare och mer rörlig i nämnda kroppsdelar, så lite nytta har de gjort!

Men: Det räcker inte! Jag är ju fortfarande ganska svullen, och jag tänker att 10 dagar inte är just nånting i sammanhanget... Så direkt när jag märkte att dessa kapslar faktiskt hade effekt så bad jag Käre Maken att beställa ett par burkar till. Men Käre Maken "råkade" hitta andra kapslar som var billigare (per dagsdos) och som räcker i 30 dagar, och bad mig kolla om det var nåt jag kunde tänka mig att prova istället för de jag redan hade.
Först sa jag nej i och med att de jag hade verkade funka så bra, men när jag läste innehållsförteckningen på de som Käre Maken hittat så blev jag mycket mer positiv till att prova dem istället! De innehåller nämligen även lite andra örter som jag redan hade tänkt att jag borde få i mig, t.ex. Stor kardborre, kungsljus, rödklöver (i morgondosen) och triphala (i kvällsdosen).
Så idag började jag med dessa!
På förpackningarna står det: "Omfattande och prisbelönt örtkur på 30 dagar som renar kroppen och bidrar till tarmen, levern och njurarnas normala funktion". Ja men det är ju precis vad jag behöver!

Så nu go'vänner ska det bli spännande att se vad som händer när jag tar dessa kapslar! Det gäller bara att dricka massor av vatten (något som jag är ganska dålig på...) så det sköljer ur gifterna ur kroppen! Och jag ska verkligen göra mitt bästa! Det står en stor glaskanna full med vatten bredvid mig as I write, och tack vare de första detox-kapslarna har jag ju trots allt börjat få in vanan att sippa på vatten under hela min vakna tid, så det ska nog gå bra!

Titta in här igen för att se hur det går för mig! Prenumerera gärna på blogginläggen så missar du ingenting! För är du nyfiken på hur det går så är det här du får reda på det!
Välkommen tillbaka! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: